Iaşi, 19-20 martie 2016
ediţia a cincea
Pentru cei care nu ne urmaresc pe paginile facebook :
„Ritmuri Astrale” - Echinocţiul de primăvară 2016.
Manifestarea va avea loc la Iaşi, în perioada 19-20 martie 2016.
Partener Principal : Congress Hall.
Programul manifestării este următorul :
Sâmbătă 19 martie 2016 - Complex Palas, sala de conferințe Mozart.
Prima parte între orele 10:00-13:00
Sesiune dedicată mai ales publicului necunoscător de astrologie, cu conferințe ce vor prezenta subiecte pentru popularizarea cunoașterii astrologice.
Ultima parte (cel puțin o oră) va fi dedicată discuțiilor libere cu publicul, prin preluarea întrebărilor din public (cu caracter general) și răspunsuri oferite de astrologii participanți la eveniment.
Intrarea publicului este gratuită.
Partea a doua între orele 14:30-18:00
Sesiune dedicată publicului cunoscător de astrologie.
De asemenea în ultima parte vom aloca un timp important discuțiilor libere cu publicul.
Intrarea publicului este gratuită.
Duminică 20 martie 2016 - Complex Palas, in spațiul liber din fața Librăriei Cărturești.
Partea a treia - între orele 10:00-14:00
Sesiune dedicată interacțiunii cu publicul –prezentare interactivă cu subiecte privind contextul astral al anului 2016 - discuții publice, cu preluarea intrebărilor din public și răspunsuri din partea astrologilor,
Simultan - discuții particulare, sesiune de consultanță astrologică la cerere, cu astrologii prezenți la eveniment (care vor dori să ofere consultații).
Intrarea publicului este gratuită.
Pe parcursul derulării lucrărilor (sâmbătă și duminică) vom prezenta o expoziție de carte astrologică precum si pictură cu tematică astrologică.
Urmează să vă prezentăm programul detaliat.
Volumul acestei ediţii va include fragmente din volumele ediţiilor anterioare, precum și toţi participanţii de până acum. Acesta va fi disponibil, prin comandă, pentru cei care nu ajung la Iași.
Rezervările pentru cazare se fac prin organizatorii evenimentului, la înscriere.
Hotelul (*** str. Sava nr.1) este foarte aproape de Complexul Palas în care se derulează lucrările simpozionului (3 min mers pe jos).
Participarea la eveniment presupune plata unei taxe de 170 lei care include următoarele :
- Materiale simpozion
- Volumul simpozionului care va include prezentarea participanţilor (Nume, foto şi date de contact), lucrările prezentate în cadrul simpozionului, precum şi alte studii pe teme astrologice, variante de publicitate pentru cei care doresc acest lucru.
- materiale publicitare.
- distribuire materiale publicitare proprii.
- Masa pentru sambătă 19 februarie – prânz şi cină.
- Prezentare pe canalele publicitare ale partenerului principal.
- Înscrierea în programul de consultanţă pentru public - a doua zi a simpozionului.
- Transport de la şi către gară /autogară /aeroport.
Fiecare astrolog participant va fi prezentat cu date de contact in :
· Volumul simpozionului (tipărit în 250 de exemplare);
Secțiunea programului dedicată consultanţei pentru public se va derula pe 20 martie între orele 10:00-14:00, în paralel cu prezentarea interactivă dedicată publicului. Astrologii care vor opta pentru această parte din program, vor avea la dispoziție un spațiu amenajat pentru oferirea consultației (masă si doua scaune) în cadrul Complexului Palas, în fața Librăriei Cărtureşti.
Întreaga acțiune va fi popularizată pe canalele media ale partenerului nostru principal, Congress Hall, precum și prin celelalte parteneriate pe care le perfectăm cu această ocazie – presa scrisa, presa on-line, radio-tv.
INVITATIE PENTRU SPONSORI
Puteţi deveni partener şi/sau sponsor al acestui eveniment, precum şi beneficiarul unor servicii de publicitate prin intermediul mediatizării acţiunii.
Companiile sau persoanele fizice care au posibilitatea şi doresc să fie alături de noi în organizarea acestei manifestări sunt rugate să ne comunice intenţiile lor pentru a vă oferi amănunte, la adresa : contact@astromercur.ro
Oricine doreste sa ne sprijine, prin popularizarea evenimentului, devine partener media, declarat public prin canalele de publicitate folosite pentru prezentarea evenimentului.
cu mentionarea urmatoarelor date : nume şi prenume, date de contact (telefon, web, adresa e-mail, pentru inserare în volumul simpozionului), optiunea de cazare, titlul conferinţei (cu specificarea sesiunii în care urmează a fi prezentată), modalitatea de călătorie la Iaşi, data şi ora sosirii la Iaşi.
Confirmarea plăţii va rugăm să o faceţi la adresa: payment@glaremagazine.ro
sau pe pagina evenimetului :
Va aşteptăm cu drag la Iaşi!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu