Acest spatiu de lectura si conversatii este dedicat necunoscatorilor in ale astrologiei.
Sunt bineveniti insa si cei care studiaza si practica astrologia, sa ne impartaseasca din experienta lor.
Iti dorim sa readuci, constient, cunoasterea astrologica in viata ta, prin atitudinea ta deschisa si catre ceea ce nu cunosti inca,

prin gesturi simple pe care sa le faci in mod curent, prin gandul tau, care de fapt este motorul realitatii tale fizice locale.
Si nu uita! In aceasta viata, Pamantul este casa ta.

Locuinta ta este doar “zona de lucru”, spatiul in care iti organizezi munca - adica viata ta pe planeta Pamant.
Sa ne pretuim CASA si VIATA pe care o putem trai AICI, ACUM.



detalii si inscriere

detalii si inscriere
.

Ce facem ASTAZI ?


Tinem pasul cu mersul astrelor in spatiu.
Descifram influentele astrale care ating Pamantul si pe noi, oamenii, si le folosim cu intelepciunea inimii.

Acest demers nu se considera a fi un horoscop,

ci ne propunem sa analizam natura energiilor caracteristice aspectelor astrale ale zilei sau ale unei perioade de timp si
modul in care putem folosi aceste fluxuri energetice, integrandu-le in viata noastra de zi cu zi.
Pentru fiecare in parte este important cum aceste caracteristici energetice ale momentului stimuleaza potentialul temei natale.
Influxurile astrale actioneaza pe o banda larga de frecvente, noi alegem daca si cum le folosim.
Este foarte importanta atitudinea noastra – ne luptam cu fluxul astral sau il lasam sa circule liber si ne plasam in locul potrivit la momentul potrivit ...?
Indiferent ce alegem sa facem, sa nu uitam ca "Astrele predispun, omul dispune".


Orice rezultat vă aparține și, nu poate nimeni să-l “prezică” pentru că, voi îl materializați.


Share |

duminică, 8 decembrie 2013

Despre ASTROLOGIE - cu participantii la simpozionul Ritmuri Astrale, septembrie 2013.








   1) Ce v-a atras la astrologie şi cum ne poate ajuta ?

            Ca în orice domeniu, la început a fost curiozitatea, vroiam să-mi explic ce este astrologia, cu ce se ocupă. Dar primul contact cu astrologia l-am avut prin intermediul unor cărţi vechi, interbelice. Nu auzisem de astrologie de la altcineva. După ce am început să citesc, am continuat studiul pentru că mi s-a părut interesantă. În timp i-am înţeles logica şi i-am văzut frumuseţea.
            Astrologia este o excelentă cale de cunoaştere şi autocunoaştere. Adagiul socratic „Cunoaşte-te pe tine însuţi” este un îndemn la acţiune, iar astrologia este unul dintre instrumente. Dacă ar fi să fac o listă a domeniilor în care astrologia este de folos, aş începe cu autocunoaşterea şi apoi cu cunoaşterea omului şi a vieţii. În acest fel prin astrologie te ajuţi pe tine şi îi ajuţi şi pe ceilalţi pe drumul vieţii.

2) Care a fost cea mai mare satisfacţie obţinută în urma consultaţiilor? Aţi avut consultaţii în urma cărora aţi schimbat vieţi?

            Nu, eu nu am schimbat vieţi în mod direct! I-am ajutat pe ceilalţi să şi-o schimbe. Un astrolog bun nu schimbă viaţa nimănui în mod direct ci indirect ajutându-i pe oameni să se cunoască, să-şi înţeleagă drumul, viaţa, ca apoi singuri să decidă ce să facă mai departe.
            Din păcate există şi astrologi care schimbă în mod direct viaţa celorlalţi: unii prin declaraţii şocante, sugestii negative, adesea iresponsabile, alţii sugerând direct celorlalţi ce să facă. În acest fel este un amestec direct şi nepermis în viaţa omului.
            Da, am schimbat mii de vieţi în mod indirect! Nu numai prin consultaţii cât mai ales prin cursurile pe care le ţin. Am format foarte mulţi astrologi, le-am împărtăşit din experienţa mea, i-am învăţat cum să lucreze cu astrologia în folosul oamenilor.

3) Care este percepţia publicului larg despre astrologie?

            Publicul larg cunoaşte astrologia doar prin intermediul horoscopului comercial. Îl citeşte ca divertisment şi ia de acolo doar ceea ce-i convine. Dacă-i place ce citeşte se autosugestionează sau cel mult se distrează, iar dacă nu-i convine declară astrologia ca fiind o mare prostie şi cu asta a terminat.
            Nu, din fericire nu aceasta este astrologia! Nu poţi judeca un domeniu atâta timp cât nu l-ai studiat! Un om înţelept dacă nu a studiat un domeniu sau nu-şi explică cum funcţionează, e sincer şi spune „nu ştiu, nu am o părere pentru că nu am studiat”.
            Abia cei care se apleacă spre studiul acestui extraordinar domeniu, iau contact cu el şi-şi dau seama de frumuseţea şi măreţia lui. Iar când înţeleg că studiul astrologiei nu este ceva chiar atât de uşor, că manualele de astrologie nu conţin vobărie goală ci multe tehnici specifice, că este nevoie de cultură generală, deţinerea unor cunoştinţe minime de astronomie şi psihologie, atunci îşi dau sema că... e mult de muncit, e treabă serioasă.

4) Cum poate fi potenţată imaginea astrologiei?

            Ar fi mai multe căi, dar consider două ca fiind cele mai importante: prima cale este cea a acţiunilor de popularizare a astrologiei, ca să înţeleagă şi alţii cu ce se ocupă şi ce este de fapt, să i se prezinte frumuseţea, iar a doua, dar foarte importantă, este exemplul propriu al astrologului şi munca sa, relaţia cu ceilalţi. Astrologul trebuie să fie responsabil de ceea ce face, pentru că lucrează cu suflete. Prin prestaţia sa astrologul nu numai că-şi asigură lui o imagine, dar influenţează direct şi imaginea astrologiei.

Multumim si va mai asteptam la Iasi :)

Niciun comentariu: