Acest spatiu de lectura si conversatii este dedicat necunoscatorilor in ale astrologiei.
Sunt bineveniti insa si cei care studiaza si practica astrologia, sa ne impartaseasca din experienta lor.
Iti dorim sa readuci, constient, cunoasterea astrologica in viata ta, prin atitudinea ta deschisa si catre ceea ce nu cunosti inca,

prin gesturi simple pe care sa le faci in mod curent, prin gandul tau, care de fapt este motorul realitatii tale fizice locale.
Si nu uita! In aceasta viata, Pamantul este casa ta.

Locuinta ta este doar “zona de lucru”, spatiul in care iti organizezi munca - adica viata ta pe planeta Pamant.
Sa ne pretuim CASA si VIATA pe care o putem trai AICI, ACUM.



detalii si inscriere

detalii si inscriere
.

Ce facem ASTAZI ?


Tinem pasul cu mersul astrelor in spatiu.
Descifram influentele astrale care ating Pamantul si pe noi, oamenii, si le folosim cu intelepciunea inimii.

Acest demers nu se considera a fi un horoscop,

ci ne propunem sa analizam natura energiilor caracteristice aspectelor astrale ale zilei sau ale unei perioade de timp si
modul in care putem folosi aceste fluxuri energetice, integrandu-le in viata noastra de zi cu zi.
Pentru fiecare in parte este important cum aceste caracteristici energetice ale momentului stimuleaza potentialul temei natale.
Influxurile astrale actioneaza pe o banda larga de frecvente, noi alegem daca si cum le folosim.
Este foarte importanta atitudinea noastra – ne luptam cu fluxul astral sau il lasam sa circule liber si ne plasam in locul potrivit la momentul potrivit ...?
Indiferent ce alegem sa facem, sa nu uitam ca "Astrele predispun, omul dispune".


Orice rezultat vă aparține și, nu poate nimeni să-l “prezică” pentru că, voi îl materializați.


Share |

duminică, 23 mai 2021

Gânduri despre limite





Salutări tuturor,
Astăzi suntem în energia lui Saturn staționar, la început de mișcare apartent retrogradă. 
În ciclul Mercur –Neptun, Mercur face tot astăzi prima cuadratură la Neptun, primul pas (suntem în ciclul retrogradării lui Mercur: 15 mai/29 mai-22 iunie/7 iulie). 
Vă invit la descoperiri de înțelesuri.





”Eu înțeleg că, o limită (care mă limitează :) ) se poate naște dintr-un atașament și, există până când mă eliberez din atașament. Se filozofează atât de mult pe ideea atașamentelor, încât eu cred că le-am pierdut sensul (cuvintelor).
Astfel că, eu am ales să trec direct la "să fac ceva", ceea ce presupune materializare, interacțiune, implicare.
Ceea ce v-am îndemnat și pe voi.

Eu înțeleg că, din momentul în care văd limita, deja pășesc peste ea și, numai îndoiala minții mă mai ține în "curs de a păși" ... în faza în care fac un pas înainte și iar unul sau mai mulți înapoi … și tot așa.
Astfel că, eu mă (și vă) orientez mereu către stare, nu către minte.
Eu nu caut o ”metodă” de a depăși o limită.
Logica și, eventual, orgoliul meu poate cere proceduri și norme de lucru.
O depășesc prin faptul că o descopăr și prin înțelegerea care mă poartă către conștientizare.
Asta am de făcut în fața unei limite, să o depășesc.
Și nu să stau acolo, întrebându-mă cum o depășesc.
Descopăr ce fac altfel decât mi-ar fi bine și, fac așa cum mi-ar fi bine.
Fară faze intermediare.
Nu prea mai avem timp de faze intermediare … facem ce este de făcut.
Dacă am văzut și dacă am înțeles, înseamnă că pot.
Mintea poate cere demonstrații.
Inima face, cu încredere.”

Gânduri printre rânduri” – exerciții și îndemnuri pentru creșterea personală, extrase din practica astrologică.
  • Cartea poate fi comandată aici:
https://docs.google.com/forms/d/1XHJkblZx6QnRHjfHcBK3JHM9NCVaM9RajWqBVOUoQrc/edit?usp=sharing
  • O prezentare a cărții poate fi văzută aici:
https://www.facebook.com/ana.tautu/videos/3987715797961495/

Orice rezultat vă aparține și, nu poate nimeni să-l “prezică” pentru că, voi îl materializați.
Între timp, și mai ales acum, FOLOSIȚI-VĂ Lumina.
Acesta este un îndemn cu aplicabilitate practică.
Vă rog să recitiți ultimele două rânduri de mai sus :)
Vă invităm să creștem împreună, în Grup Astro Mercur
http://astromercur.blogspot.ro/p/servicii-astrologice.html

Spor maxim tuturor.


Niciun comentariu: