Acest spatiu de lectura si conversatii este dedicat necunoscatorilor in ale astrologiei.
Sunt bineveniti insa si cei care studiaza si practica astrologia, sa ne impartaseasca din experienta lor.
Iti dorim sa readuci, constient, cunoasterea astrologica in viata ta, prin atitudinea ta deschisa si catre ceea ce nu cunosti inca,

prin gesturi simple pe care sa le faci in mod curent, prin gandul tau, care de fapt este motorul realitatii tale fizice locale.
Si nu uita! In aceasta viata, Pamantul este casa ta.

Locuinta ta este doar “zona de lucru”, spatiul in care iti organizezi munca - adica viata ta pe planeta Pamant.
Sa ne pretuim CASA si VIATA pe care o putem trai AICI, ACUM.



detalii si inscriere

detalii si inscriere
.

Ce facem ASTAZI ?


Tinem pasul cu mersul astrelor in spatiu.
Descifram influentele astrale care ating Pamantul si pe noi, oamenii, si le folosim cu intelepciunea inimii.

Acest demers nu se considera a fi un horoscop,

ci ne propunem sa analizam natura energiilor caracteristice aspectelor astrale ale zilei sau ale unei perioade de timp si
modul in care putem folosi aceste fluxuri energetice, integrandu-le in viata noastra de zi cu zi.
Pentru fiecare in parte este important cum aceste caracteristici energetice ale momentului stimuleaza potentialul temei natale.
Influxurile astrale actioneaza pe o banda larga de frecvente, noi alegem daca si cum le folosim.
Este foarte importanta atitudinea noastra – ne luptam cu fluxul astral sau il lasam sa circule liber si ne plasam in locul potrivit la momentul potrivit ...?
Indiferent ce alegem sa facem, sa nu uitam ca "Astrele predispun, omul dispune".


Orice rezultat vă aparține și, nu poate nimeni să-l “prezică” pentru că, voi îl materializați.


Share |

sâmbătă, 29 august 2015

Ce facem astazi ? Depasim limite.





A folosi constructiv "Luna Plina" :) 
Se pare ca acest ciclu al fazelor Lunii ne-a stors din toate incheieturile mintii si inimii :)
Eu l-am vazut ca pe o faza pregatitoare pentru ciclul urmator, in care vom lucra cu energia celor doua eclipse si, intre acestea, cu echinoctiul de toamna. Mai ales aceasta saptamana, cu Luna Plina pe final, am perceput-o ca pe un test care ne solicita un efort personal in depasirea limitelor, avand si sustinerea astrala pentru a face acest efort  ( postarea anterioara).

Aduc aici o idee de pe FORUM-ul  Astro Mercur, ca raspuns la intrebarea :

Se pare ca limitele pot fi mai usor depasite si blocajele mai usor eliberate atunci cand intelegem ca suntem atasati de ele (sub forma de stari sau idei) pentru ca ne confera (credem noi) o "identitate".
Dar, dat fiind ca ea se situeaza doar la nivelul mintii noastre, aceasta "identitate" in realitate e iluzorie (subiectele/notiunile difera, dar ideea e aceeasi).
Dupa ce am identificat "minciuna mintii mele" sau "punctul meu vulnerabil", cum anume (practic) il si depasesc. probabil ca de aici incolo e mult mai bine sa las intuitia sa raspunda :) “


[Eu inteleg ca, o limita care ma limiteaza :)  se naste dintr-un atasament si, exista pana cand ma eliberez din atasament. Se filozofeaza atat de mult pe ideea atasamentelor, incat cred ca le-am pierdut sensul (cuvintelor).
Astfel ca, eu am ales sa trec direct la "sa fac ceva", ceea ce presupune materializare, interactiune, implicare.
Ceea ce v-am indemnat si pe voi.
Eu inteleg ca, din momentul in care vad limita, deja am pasit peste ea si, numai indoiala mintii ma mai tine in "curs de a pasi" ... in faza in care fac un pas inainte si unul sau mai multi inapoi … si tot asa.
Astfel ca, eu ma (si va) orientez mereu catre stare, nu catre minte.

Eu nu vad o "metoda" de a depasi o limita. 

Logica si eventual orgoliul meu poate cere proceduri sinorme de lucru.
O depasesc prin faptul ca o descopar (recunosc) si prin intelegere (constientizare).
Asta am de facut in fata unei limite, sa o depasesc – nu sa stau acolo intrebandu-ma cum o depasesc.
Inteleg ca, descopar ce fac altfel decat mi-ar fi bine si, fac asa cum mi-ar fi bine.
Fara faze intermediare. Nu mai avem timp de faze intermediare … fac ce este de facut. 

Daca am vazut si daca am inteles, inseamna ca pot.
Mintea poate cere demonstratii.
Inima face, cu incredere.

Eu am facut un astfel de exercitiu ieri, fara sa-mi dau seama ce fac.
Am stiut ca asta am de facut acum, sa depasesc limite si, asta am facut.
Pentru ca am incredere in echipa :) … stiu ca echipa respecta programul acceptat.
Apoi mi-am dat seama, ce se deruleaza, cumva pe la jumatatea exercitiului, cand deja eram in starea potrivita de data aceasta, fata de alte situatii anterioare. A aparut si secunda de abatere dar, am continuat sa fiu asa cum era "normal" si cum foarte greu mi-a reusit, sau nu am reusit, alta data, (timp de foarte multi ani). Si am observat ca nu am avut nici o emotie, in afara de bucurie. Faceam ceea ce era de facut, atunci. Si, nu am lucrat, constient, la identificarea limitei, asa cum v-am indemnat. Am lasat sa apara exercitiul necesar.

Deci, una din ideile timpului nostru ar putea fi :
Fac ce am de facut ... fara sa ma mai intreb cum, ... stiu ca descopar la fiecare moment potrivit, cum.
Daca ma las in voia intrebarilor "ajutatoare", stau in sensul giratoriu energetic, nu las energia sa se angajeze pe directie, dupa cum am ales eu, adica sa "Fac ce am de facut".]


Eu cred ca avem zilele acestea o sustinere astrala deosebita, prin indrumare.
Canalele sunt larg deschise si cunoasterea curge.
Macar sa “stiu ca primesc”, tot ce imi este de folos acum.
Si stiu ca voi accesa si voi activa informatia potrivita la momentul potrivit.
Nu cautati evenimente spectaculoase.
Momentele cheie le traversam de cele mai multe ori intr-un mod obisnuit.
Cereti si acceptati indrumarea, apoi veti alege ce si cum folositi.

Intre timp, si mai ales acum, FOLOSITI-VA Lumina :)  - acesta nu este un slogan ci un indemn cu aplicabilitate practica.
Folositi gandul acesta ca atunci cand folositi orice alt instrument, orice accesoriu din bucatarie de exemplu :)  sau din trusa de scule. Singura diferenta este ca acest instrument –Lumina- poate fi (si este) folosit in orice situatie si pentru orice sarcina de rezolvat – este un instrument multifunctional :)

Suntem in faza de crestere a Lunii, pana la Luna Plina care se va forma sambata 29 august, in semnul Pestilor pe gradul 6. Raman valabile recomandarile de pe pagina Fazele Lunii a acestui blog, unde se regaseste si modul de lucru cu energiile fazelor Lunii.

Spor si succes !

 Daca rezonezi cu modul in care este prezentata informatia pe blogul si pe site-ul Astro Mercur te invit in Comunitatea Astro Mercur,  sa lucram impreuna cu influentele astrale, sa le folosim in construirea experientelor de viata, sa le folosim in adaptarea la fluxul sincronicitatilor prin care materializam realitatea. (grup on-line de crestere personala)

Niciun comentariu: